ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳԻ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա (մարդկանց «կարդալու» լավագույն մեթոդիկան)

5.0
(14 Կարծիքներ)

Տևողություն 63 ժ․ 41 ր․ 12 վ․

Արժեքը ՝

95000 AMD 120000 AMD Գնել հիմա
ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳԻ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա (մարդկանց «կարդալու» լավագույն մեթոդիկան)

Դասընթացի մասին

ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳԻ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա (մարդկանց «կարդալու» լավագույն մեթոդիկան)
 
Համաձայն ե՞ք, որ մարդկանց հետ արդյունավետ հաղորդակցվելու կարողությունը շատ կարևոր և պիտանի հմտություն է։
 Իսկ հոգետեսակի իմացությունը թույլ է տալիս հասկանալ մարդկանց, ազդել նրանց որոշման կայացման վրա, գտնել մոտեցում բոլորի հետ և ավելի արդյունավետ հարաբերություններ հաստատել կյանքի տարբեր ոլորտներում, օրինակ․
- կարիերայում,
- բիզնեսում,
- վաճառքում,
- լսարանի հետ փոխհամագործակցության ընթացքում,
- անհատականան ​​բրենդի զարգացման մեջ,
- անձնական հարաբերություններում,
- ամենուր, որտեղ կա անձ-անձ շփում:
 «Հոգետեսակները պրոֆայլինգի մեջ» դասընթացն այսօր արդյունավետ և մատչելի գործիք է, որը թույլ է տալիս բաց գրքի պես կարդալ ձեր ողջ միջավայրը:
 
ԱՌՑԱՆՑ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

 ԲԼՈԿ 1 ՆԵՐԱԾԱԿԱՆ ԴԱՍ։

  • Ինչ է պրոֆայլինգը
  • Հոգետիպաբանության ընդհանուր սկզբունքները պրոֆայլինգի մեջ։
  • Հոգետեսակի դերը և նշանակությունը էվոլուցիայի ընթացքում։
  • Հոգեգրաֆիա և հոգետեսակների քարտեզագրում:
  • Հոգետեսակ հասկացության ներածություն:
  • Ինչ է դա և ինչու ուսումնասիրել այն:
  • Ի՞նչ օգուտներ է տալիս ձեռք բերված գիտելիքները և կյանքի որ ոլորտներում այն ​​կարող է կիրառվել:
  • Ինչ է խառնվածքը։
  • Ինչ է բնավորությունը։
  • Ինչ է պահանջմունքային համակարգը։
  • Ինչ է բազային հույզը։
  • Որոնք են նյարդային համակարգի առաձնահատկությունները։

ԲԼՈԿ 2

  • Էպիլեպտոիդ, պարանոյալ, հիպերտիմ, հիստերոիդ, էմոտիվ, շիզոիդ և տագնապային հոգետեսակների․
  • արտաքին տեսք և անձնական տարածքը,
  • խոսքի պատտերներ և լինգվիստիկա,
  • դիմախաղ և ժեստիկուլյացիա,
  • կյանքի ոճ, բազային համոզմունքներ և աշխարհի պատկեր,
  • արժեքներ, պահանջմունքներ և այլ չափորոշիչներ
  • մտածողության ոճ,
  • բազային հույզ
  • անձնային որակներ և բնավորություն,
  • ընդունակություններ և աշխատանքային գործունեություն։
 ԲԼՈԿ 3 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՎԱՃԱՌՔ
Ինչպես առաջարկել ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները հոգետեսակներից յուրաքանչյուրին, որպեսզի նրանք չկարողանան հրաժարվել Ձեր առաջարկից: Մարկետինգային տեխնիկաներ և հնարքներ։
 
 ԲԼՈԿ 4 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՍՏԻ ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄ
Ինչպես է մարդը ստում ելնելով իր հոգետեսակից։ Ինչի վրա ուշադրություն դարձնել ստախոսին բացահայտելու համար։
 
 ԲԼՈԿ 5 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ
Աշխատանքային ինչ առաջադրանքներ են լավագույնս կատարում յուրաքանչյուր հոգետեսակը: Այս գիտելիքների հիման վրա աշխատողներ ընդունելով՝ դուք ապահովում եք ձեր ընկերության հաջողությունը:
 
 ԲԼՈԿ 6 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Ինչպես շփվել յուրաքանչյուր հոգետեսակի հետ՝ ցանկալի արդյունք ստանալու համար։ Տարբեր մակարդակներում բանակցություններում ազդեցության լծակները։ Ինչպես ստեղծել բանակցությունների ռազմավարություն կոնկրետ հոգետեսակի հետ։
 
 ԲԼՈԿ 9 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿԸ և ՁԵՐ ԲՐԵՆԴԸ
Ինչպես շփվել ձեր լսարանի հետ, Ինչպե՞ս ստիպել սպառողներին սիրահարվել ձեր ապրանքանիշին, դառնալ լավագույնն ու անփոխարինելին։
 
 ԲԼՈԿ 8 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՑԻԱ
Ինչպե՞ս ազդել հոգետեսակներից յուրաքանչյուրի վրա՝ կախված հստակ առաջադրանքից՝ ֆրուստրացնել, մոտիվացնել, հիասթափեցնել, ոգեշնչել, զայրացնել, մտերմացնել քո հետ և այլն:
 
 ԲԼՈԿ 9 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՄՏԵՐՄԱՑՈՒՄ
Ինչպես շփվել ամեն հոգետեսակի հետ, որպեսզի սկսեն վստահել և համակրել ձեզ։
 
 ԲԼՈԿ 10 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՀՈԳԵՃՆՇՈՒՄ
Ինչպես նպատակային ազդեցություն ունենալ ամեն հոգետեսակի հոգեբանական խոցելիություններին, նրանց հոգեճնշելու նպատակով։
 
 ԲԼՈԿ 11 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Ինչպես շփվել ամեն հոգետեսակի հետ և ում հետ ինչպիսի հարաբերություն են կառուցում ամեն հոգետեսակները։
 
 ԲԼՈԿ 12 ՀՈԳԵՏԵՍԱԿ և ՎԱՐՔԻ ԿԱՆԽԱՏԵՍՈՒՄ
Ինչպես կանխատեսել ամեն հոգետեսակի վարքը կախված իրավիճակից։
 
 ԲԼՈԿ 13 ԱՆՁԻ ԷՎԵԼՈՒՑԻՈՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ
Ինչ է անձի էվոլուցիան և ինչպես է այն ձևավորվել։
 
 ԲԼՈԿ 14 ԱՌՈՂՋ և ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԱՆՁԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ
Ինչ է տեղի ունենում անձի հետ մանկությունում, ինչ հոգետրավմաներ է ստանում, որը բերում է անձի նևրոտիզմի զարգացման
 
 ԲԼՈԿ 15 ԱՆՁԻ ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ
Անձի հոգեբանական նկարագրի վերհանումը հոգետեսակից դուրս։
 
 Ո՞ՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԱՅՍ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
  • Բանակցողներ և ձեռնակրատերեր։ Կկարողանաք արագ ընդհանուր լեզու գտնել, առարկությունները լուծել և շահավետ գործարք կնքել։
  • Ընկերությունների ղեկավարներ և մասնագետներ, ովքեր այս կամ այն ​​կերպ շփվում են աշխատավայրում մեծ թվով մարդկանց հետ։
  • Հացվաքագրողներ և HR մասնագետներ։ Թույլ է տալիս հասկանալ մարդու հոգեբանական մանրամասն նկարագրությունը, նրա հնարավորություններն ու հետաքրքրությունները շփման առաջին րոպեներից:
  • Ծնողներ, ովքեր պետք է բարելավեն հաղորդակցումը իրենց երեխաների հետ:
  • Հոգեբաններ, քոուչներ, բոլորը ովքեր ուսումնասիրում են հոգեբանություն: Դասընթացը թույլ կտա ձեզ սովորել նոր գործիքներ, որոնք կարող էին բացակայել ձեր զինանոցում։
  • Զույգերի համար, ովքեր որոշակի դժվարություններ են զգում հարաբերություններ կառուցելիս:
  • Հաճախ տարբեր զույգերը վիճում են մանրուքների պատճառով՝ միմյանց չհասկանալով, հենց այն պատճառով, որ հաշվի չեն առնում իրենց հոգետեսակների տարբերությունը։
  • Ժամանակակից մարդուն։ Բոլոր նրանց, ովքեր ցանկանում են զարգանալ և «ընթանալ ժամանակի հետ»։ Մեր օրերում դժվար է արդյունավետ լինել կյանքի ցանկացած ոլորտում առանց նման գիտելիքների:
     

ԻՆՉ ԿՍՈՎՈՐԵՔ ԱՅՍ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՑ


Մենք կսովորենք հնարավորին կարճ ժամանակահատվածում գնահատել նպատակային անձի՝

  • Նյարդային համակարգի առանձնահատկությունը
  • Բազային հույզը
  • Մարմնակազմաբանությունը
  • Հագուստի ոճը և արտաքին տեսքի առանձնահատկությունը
  • Ոչ վերբալ վարքը
  • Ձայնը
  • Խոսքը
  • Բնավորությունը
  • Հետաքրքրությունները
  • Համոզմունքները
  • Արժեքները
  • Պահանջմունքները
  • Խոցելի թիրախները
  • Տարածքի ձևավորման առանձնահատկությունը և հոգեբանական այլ չափորոշիչները, որի միջոցով վերհանելով նրա հոգետեսակը, կկառուցենք վերջինիս հետ հաղորդակցման մոդելը կամ նպատակային ռազմավարության իրականացումը։

Ի՞ՆՉ ԳԻՏԵԼԻՔ Է ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԱՅՍ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ

  •  Ինչպես է տեղի ունեցել հոգեկանի, հոգետեսակի ու անձի էվոլուցիոն ձևավորումը։
  • Ինչ է հոգետեսակը և ինչո՞ւ է պետք դրանք իմանալ և ուսումնասիրել: Յուրաքանչուր հոգետեսակի մանրամասն նկարագրություն, ինչպես նաև նրանց հետ փոխգործակցության ռազմավարություններ:
  • Հատուկ գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս կառավարել հաղորդակցումը և վերահսկել իրավիճակը:
  • Կսովորեք ճանաչել սուտը մարդկանց հետ շփվելիս:
  • Նախապես ստեղծեք անհրաժեշտ ռազմավարություն կոնկրետ մարդկանց հետ շփվելիս՝ առավելագույն արդյունքի հասնելու համար։
  • Ցանկացած կոնֆլիկտային իրավիճակներ առավելագույն օգուտով հեշտությամբ լուծելու ունակություն:
  • Սովորեք ճանաչել թունավոր մարդկանց փոքրիկ հնարքները և դիմակայել բոլոր հնարավոր մանիպուլյացիաներին:
  • Կկարողանաք համաձայնության գալ աշխատանքային վնասակար գործընկերոջ կամ չզիջող բարեկամի հետ։
     
 ՏՎՅԱԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՉԱՓԱԶԱՆՑ ԽՈՐՆ Է ՈՒ ԾԱՎԱԼՈՒՆ, ՈՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ՊՐԱԿՏԻԿ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆՈՒՄ ԼԻԱՐԺԵՔ ԿՃԱՆԱՉԵՔ ՄԱՐԴՈՒՆ։
 

ԿԱՐԵՎՈՐ ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ. Դասընթացի անցկացման մեթոդաբանությունը՝

  • Դասախոսություն, տեսական հատվածի յուրացման նպատակով
  • ֆոտո և տեսանյութի վերլուծություններ
  • Հատուկ առաջադրանքներ

ԿԱՐԵՎՈՐ ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ

  • Տրվելու է դասընթացի ձայնագրության մշտական հասանելիություն։
  • Տրվելու է ամբողջ դասընթացի PDF տարբերակով նյութը, ավելի քան 1000 էջ։
  • Վերլուծված նկարներ և տեսանյութեր։
 
 

Դասընթացի բովանդակություն

videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 1-ին դաս2 ժ․ 23 ր․ 42 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 2-րդ դաս2 ժ․ 44 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 3-րդ դաս2 ժ․ 4 ր․ 56 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 4-րդ դաս2 ժ․ 50 ր․ 25 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 4-րդ դաս, հիստերոիդ, 1-ին հատված Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 5-րդ դաս2 ժ․ 33 ր․ 31 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 5-րդ դաս Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 6-րդ դաս, 1-ին մաս29 ր․ 11 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, հիպերտիմ տեսակ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 6-րդ դաս, 2-րդ մաս1 ժ․ 37 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 7-րդ դաս1 ժ․ 45 ր․ 13 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 7-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 8-րդ դաս2 ժ․ 27 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 9-րդ դաս2 ժ․ 12 ր․ 51 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, էմոտիվ հոգետեսակ, դաս 10-րդ2 ժ․ 23 ր․ 43 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, էմոտիվ հոգետեսակ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 11-րդ դաս2 ժ․ 13 ր․ 17 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 11-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 12-րդ դաս2 ժ․ 11 ր․ 49 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, շիզոիդ հոգետեսակ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 13-րդ դաս1 ժ․ 48 ր․ 37 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, վիզուալ հոգետեսակ, պարանոյալ հոգետեսակ, գրավոր նյութ։ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգետեսակ, 14-րդ դաս1 ժ․ 45 ր․ 16 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգետեսակ, 14-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Տագնապային հոգետեսակ, 15-րդ դաս2 ժ․ 38 ր․ 6 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Տագնապային հոգետեսակ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 17-րդ դաս2 ժ․ 26 ր․ 54 վ․ Սկսել
videoԻնչպես են ստում հոգետեսակները Սկսել
videoՀոգետեսակները և աշխատանքային գործունեությունը Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 19-րդ դաս, ինչպես մտերմանալ2 ժ․ 3 ր․ 1 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 19-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 19-րդ դաս, գրավոր նյութ, մանիպուլյացիա Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 19-րդ դաս2 ժ․ 9 ր․ 56 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 20-րդ դաս1 ժ․ 59 ր․ 20 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 20-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 21-րդ դաս, հոգետեսակ և վաճառք1 ժ․ 32 ր․ 32 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 21-րդ դաս, հոգետեսակ և վաճառք, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 22-րդ դաս, հոգետեսակ ու վաճառք1 ժ․ 3 ր․ 3 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 22-րդ դաս, հոգետեսակ ու վաճառք, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 23-րդ դասընթացի 1-ին հատված48 ր․ 44 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 23-րդ դասընթացի 2-րդ հատված48 ր․ 55 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 23-րդ դասընթաց, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 24-րդ դաս2 ժ․ 1 ր․ 34 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 24-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 25-րդ դասի 1-ին մաս28 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 25-րդ դասի 2-րդ մաս22 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 25-րդ դասի 3-րդ մաս31 ր․ 14 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 25-րդ դասի 4-րդ մաս22 ր․ 1 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 25-րդ դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 26-րդ դաս, 1-ին մաս39 ր․ 27 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 26-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 26-րդ դաս, 2-րդ մաս27 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 26-րդ դաս, 3-րդ մաս20 ր․ 13 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 27-րդ դասընթաց, 1-ին մաս1 ժ․ 1 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 27-րդ դասընթաց, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 27-րդ դասընթաց, 2-րդ մաս, ույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա49 ր․ 19 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, Վիզուալ հոգեդիագնոտիկա, 28-րդ դաս, բազային հույզի դիագնոստիկա1 ժ․ 33 ր․ 25 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 28-րդ դաս, բազային հույզի դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 29-րդ դասընթաց, 1-ին մաս, նևրոտիկ անձինք56 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 29-րդ դասընթաց, նևրոտիկ անձինք, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 29-րդ դասընթաց, 2-րդ մաս, նևրոտիկ անձինք57 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 30-րդ դաս, 1-ին մաս, ինքնագնահատական և ինքնավստահություն1 ժ․ 48 ր․ 50 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 30-րդ դասընթաց, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 30-րդ դաս, 2-րդ մաս, ինքնագնահատական և ինքնավստահություն29 ր․ 37 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 31-րդ դաս, անձնական գործ2 ժ․ 5 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 31-րդ դաս, անձնական գործ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 32-րդ դաս,անձնական գորշ, մոտիվացիոն համակարգի գնահատում2 ժ․ 13 ր․ 8 վ․ Սկսել
Գրիգորի Բադալյան

Գրիգորի Բադալյան

Հոգեբան, պրոֆայլեր, քոուչ

Դասավանդողի մասին

Հոգեբանության մագիստրոս, վարքի հոգեբանական վերլուծության  մասնագետ, դիպլոմավորված պրոֆայլեր, բիզնես քոուչ։

Հեղինակ է 30-ից ավելի դասընթացների և վերապատրասման ծրագրերի։

Հեղինակ է երեք ուսումնական ձեռնարկների, որոնք հայալեզու գրականության ոլորտում միակն են այս պահին։

 

Սովորել է ԵՊՀ  Հոգեբանության ամբինոում։

Անցել է հետևյալ վերապատրաստումները․

  • Քոուչինգ “International Holographic Coaching and Mentoring Federation”
  • Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորում «Ռուբեն Նաղդալյանի կենտրոն»
  • Կոգնիտիվ-վարքաբանական հոգեթերապիա  «Կիրառական հոգեբանության կենտրոն»
  • Պրոֆայլինգ “Академия Профайлинга Алексея Филатова”
  • ՄՌԿ HireNet