ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

5.0
(4 Կարծիքներ)

Տևողություն 39 ժ․ 22 ր․ 42 վ․

Արժեքը ՝

40000 AMD 55000 AMD Գնել հիմա
ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

Դասընթացի մասին

🔥 ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
 
❓ Համաձա՞յն եք, որ մարդկանց հետ հաղորդակցվելու կարողությունը շատ կարևոր է մեր կյանքում։ Հաղորդակցումը առավել որակյալ և արդյունավետ դարձնելու համար, անհրաժեշտ է հասկանալ ամեն մարդու․
 
📍 ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ
 
🎯 ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ Է․
 
-Ղեկավար անձանց
-ՄՌԿ մասնագետների
-Գործարարների
-Հատուկ ծառայության աշխատակիցների
-Բանակցություններ վարողների
-Նեթվորք մասնագետների
-Հոգեբանների ու քոուչների
-Բանակցության մասնագետների
-Սպասարկման ոլորտի աշխատողների
-Հավաքագրողների
-Եվ բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են պրոֆեսիոնալ դառնալ հաղորդակցման և մարդկանց ճանաչման մեջ
 
Դասընթացը բաղկացած է 5 բլոկից ու ենթաբաժիններից, որի ժամանակ խոսելու ենք․
 
1️⃣ ԻՆՉ Է ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳԸ
- Ինչ է պրոֆայլինգը
- Որն է պրոֆայլինգի նպատակը
- Որն է պրոֆայլինգի նպատակին հասնելու խնդիրները
 
2️⃣ ԻՆՉՊԵՍ Է ՁԵՎԱՎՈՐՎՈՒՄ ԱՆՁԸ (պրոֆայլինիգի համատեքստում)․
- Մարդու էվոլուցիոն զարգացում
- Անձի զարգացում
- Հոգեբանական վերքերի ձևավորման առանձնահատկություն
- Թերաժեքության անգիտակցական վերքի ձևավորում
- Մարդու իդեալական ես կերպարը ինչպես ինքնաաջակցման միջոց
- Պահանջմունքների, համոզմունքների և հույզերի դերը անձի նևրոտիկ ձևավորման մեջ
- Պահանջմունքի նշանակությունն ու տեսակները
- Համոզմունքների նշանակությունն ու տեսակները
- Ինչ է բնավորությունը և որն է դրա նշանակությունը
- Ինչ է արժեքը և որն է դրա նշանակությունը
- Հոգեկան որակների բավարարումը ինչպես ինքնաաջակցման միջոց
- Մետածրագրերի 7 տեսակներն ու նշանակությունը
 
3️⃣ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՀՈՒՅԶԵՐԻ ՈՒ ՀՈԳԵՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԴԻԱԳՆՈՍՏԻԿԱ
- Զայրույթ
- Զզվանք
- Զարմանք
- Վախ
- Ուրախություն
- Տխրություն
- Արհամարհանք
- Ձանձրույթ, ուշադրույթուն և մտազբաղություն, ձանձրույթ, հիասթափություն, մեղքի զգացում, ընկճված և ճնշված վիճակ, անվճռականություն, նյարդայնություն, մեծամտություն և համեստություն, ինքնավստահություն և լիդերություն, ինքնապաշտպանության ձգտում, ամոթ և շփոթվածություն, ամոթ, վիրավորվածություն, կասկած ու անվստահություն, անհանգստություն, թաքցվող ինֆորմացիա։
 
4️⃣ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ (15 կրիտերիա)
- Անձնագրային տվյալներ ու փաստեր կյանքից
- Ֆիզիկական առանձնահատկությունները
- Ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները
- Ընդհանուր առանձնահատկությունները
- ՆԱ-ի ինտելեկտուալ որակներն ու բնավորության գծերի վերհանումը
- ՆԱ-ի հետաքրքրությունների վերհանումը
- ՆԱ-ի արժեքների վերհանումը
- ՆԱ-ի դոմինանտող պահանջմունքների վերհանումը
- ՆԱ-ի ընտրության վերհանումը
- ՆԱ-ի շարժառիթների ու նպատակների վերհանումը
- ՆԱ-ի համոզմունքների վերհանումը
- ՆԱ-ի ինքնավստահությունը ու անինքնավստահությունը վկայող նշանները
- ՆԱ-ի հոգեբանական խոցելի ու թույլ կողմերի վերհանումը
- ՆԱ-ի առաջնային անհրաժեշտ կրիտերիաների վերհանումը
 
5️⃣ ՊՐԱԿՏԻԿ ՀԱՏՎԱԾ
Տեսանյութերի վերլուծություն դրված խնդիրներից ելնելով
Թվով 10-ից ավելի


📌 ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՔ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ, ԹԵ ԻՆՉՊԵՍ․
 
-Շփման ընթացքում հավաքել զրուցակցի մասին հոգեբանական առանձնահատուկ ինֆորմացիա
-Գնահատել մարդկանց հուզական վիճակը
-Վերհանել մարդկանց հոգեբանական առանձնահատկությունը
-Կազմել նպատակային անձի անհատական հոգեբանական նկարագիրը
-Կազմել անձնական գործ հոգեբանական նկարագրի վերաբերյալ
 
 
💥 Դասընթացը անցկացնում է հոգեբան-պրոֆայլեր Գրիգորի Բադալյանը:
 

Դասընթացի բովանդակություն

videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի 2-րդ հատված48 ր․ 55 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի 1-ին հատված48 ր․ 44 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, դաս 22 ժ․ 1 ր․ 34 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 2-րդ դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 1-ին մաս28 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 2-րդ մաս22 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 3-րդ մաս31 ր․ 14 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 4-րդ մաս22 ր․ 1 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 1-ին մաս39 ր․ 27 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 2-րդ մաս27 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 3-րդ մաս20 ր․ 13 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագաիր, 5-րդ դաս, 1-ին մաս, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա1 ժ․ 1 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագաիր, 5-րդ դաս, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 27-րդ դասընթաց, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա, գրավոր նյութ49 ր․ 19 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 6-րդ դաս, բազային հույզերի դիագնոստիկա1 ժ․ 33 ր․ 25 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 6-րդ դաս, բազային հույզերի դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, 1-ին մաս, նևրոտիկ անձ56 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, նևրոտիկ անձ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, 2-րդ մաս, նևրոտիկ անձ57 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, 1-ին մաս, Ինքնագնահատական ու ինքնավստահություն1 ժ․ 48 ր․ 50 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, 2-րդ մաս, ինքնագնահատական և ինքնավստահություն29 ր․ 37 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 9-րդ դաս, անձնական գործ2 ժ․ 5 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 9-րդ դաս, անձնական գործ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 10-րդ դաս, անձնական գործ, մոտիվացիոն համակարգի գնահատում2 ժ․ 13 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 11-րդ դաս, մետածրագրային պրոֆիլ1 ժ․ 6 ր․ 54 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 11-րդ դաս, անձի մետածրագրային պրոֆիլ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 12-րդ դաս, պրակտիկ հատված1 ժ․ 55 ր․ 30 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Պրակտիկ հատված, վիդեովերլուծություն1 ժ․ 22 ր․ 24 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ , ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Պրակտիկ հատված, վիդեովերլուծություն35 ր․ 10 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 13-րդ դաս, պրակտիկ հատված1 ժ․ 44 ր․ 37 վ․ Սկսել
videoԲազային նյութ 1, Պրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր2 ժ․ 23 ր․ 42 վ․ Սկսել
videoԲազային նյութ 2, Պրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր2 ժ․ 44 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoԲազային նյութ 3, Պրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր2 ժ․ 4 ր․ 56 վ․ Սկսել
videoՀաղորդակցման և պրոֆայլինգի վերաբերյալ գրքեր Սկսել
videoԲարդույթի հոգեբանություն2 ժ․ 17 ր․ 45 վ․ Սկսել
videoՆերքին կոնֆլիկտ ու հոգեբանական պաշտպանական մեխանիզմներ2 ժ․ 30 ր․ 5 վ․ Սկսել
videoՄանիպուլյացիա և հակամանիպուլյացիա1 ժ․ 53 ր․ 26 վ․ Սկսել
Գրիգորի Բադալյան

Գրիգորի Բադալյան

Հոգեբան, պրոֆայլեր, քոուչ

Դասավանդողի մասին

Հոգեբանության մագիստրոս, վարքի հոգեբանական վերլուծության  մասնագետ, դիպլոմավորված պրոֆայլեր, բիզնես քոուչ։

Հեղինակ է 30-ից ավելի դասընթացների և վերապատրասման ծրագրերի։

Հեղինակ է երեք ուսումնական ձեռնարկների, որոնք հայալեզու գրականության ոլորտում միակն են այս պահին։

 

Սովորել է ԵՊՀ  Հոգեբանության ամբինոում։

Անցել է հետևյալ վերապատրաստումները․

  • Քոուչինգ “International Holographic Coaching and Mentoring Federation”
  • Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորում «Ռուբեն Նաղդալյանի կենտրոն»
  • Կոգնիտիվ-վարքաբանական հոգեթերապիա  «Կիրառական հոգեբանության կենտրոն»
  • Պրոֆայլինգ “Академия Профайлинга Алексея Филатова”
  • ՄՌԿ HireNet