ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

5.0
(3 Կարծիքներ)

Տևողություն 20 ժ․ 57 ր․ 12 վ․

Արժեքը ՝

40000 AMD 55000 AMD Գնել հիմա
ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

Դասընթացի մասին

🔥 ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ ԻՆՉՊԵՍ ԿԱԶՄԵԼ ԱՆՁԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳՐԱԳԻՐԸ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
 
❓ Համաձա՞յն եք, որ մարդկանց հետ հաղորդակցվելու կարողությունը շատ կարևոր է մեր կյանքում։ Հաղորդակցումը առավել որակյալ և արդյունավետ դարձնելու համար, անհրաժեշտ է հասկանալ ամեն մարդու․
 
📍 ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ
 
🎯 ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ Է․
 
-Ղեկավար անձանց
-ՄՌԿ մասնագետների
-Գործարարների
-Հատուկ ծառայության աշխատակիցների
-Բանակցություններ վարողների
-Նեթվորք մասնագետների
-Հոգեբանների ու քոուչների
-Բանակցության մասնագետների
-Սպասարկման ոլորտի աշխատողների
-Հավաքագրողների
-Եվ բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են պրոֆեսիոնալ դառնալ հաղորդակցման և մարդկանց ճանաչման մեջ
 
Դասընթացը բաղկացած է 5 բլոկից ու ենթաբաժիններից, որի ժամանակ խոսելու ենք․
 
1️⃣ ԻՆՉ Է ՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳԸ
- Ինչ է պրոֆայլինգը
- Որն է պրոֆայլինգի նպատակը
- Որն է պրոֆայլինգի նպատակին հասնելու խնդիրները
 
2️⃣ ԻՆՉՊԵՍ Է ՁԵՎԱՎՈՐՎՈՒՄ ԱՆՁԸ (պրոֆայլինիգի համատեքստում)․
- Մարդու էվոլուցիոն զարգացում
- Անձի զարգացում
- Հոգեբանական վերքերի ձևավորման առանձնահատկություն
- Թերաժեքության անգիտակցական վերքի ձևավորում
- Մարդու իդեալական ես կերպարը ինչպես ինքնաաջակցման միջոց
- Պահանջմունքների, համոզմունքների և հույզերի դերը անձի նևրոտիկ ձևավորման մեջ
- Պահանջմունքի նշանակությունն ու տեսակները
- Համոզմունքների նշանակությունն ու տեսակները
- Ինչ է բնավորությունը և որն է դրա նշանակությունը
- Ինչ է արժեքը և որն է դրա նշանակությունը
- Հոգեկան որակների բավարարումը ինչպես ինքնաաջակցման միջոց
- Մետածրագրերի 7 տեսակներն ու նշանակությունը
 
3️⃣ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՀՈՒՅԶԵՐԻ ՈՒ ՀՈԳԵՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԴԻԱԳՆՈՍՏԻԿԱ
- Զայրույթ
- Զզվանք
- Զարմանք
- Վախ
- Ուրախություն
- Տխրություն
- Արհամարհանք
- Ձանձրույթ, ուշադրույթուն և մտազբաղություն, ձանձրույթ, հիասթափություն, մեղքի զգացում, ընկճված և ճնշված վիճակ, անվճռականություն, նյարդայնություն, մեծամտություն և համեստություն, ինքնավստահություն և լիդերություն, ինքնապաշտպանության ձգտում, ամոթ և շփոթվածություն, ամոթ, վիրավորվածություն, կասկած ու անվստահություն, անհանգստություն, թաքցվող ինֆորմացիա։
 
4️⃣ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ (15 կրիտերիա)
- Անձնագրային տվյալներ ու փաստեր կյանքից
- Ֆիզիկական առանձնահատկությունները
- Ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները
- Ընդհանուր առանձնահատկությունները
- ՆԱ-ի ինտելեկտուալ որակներն ու բնավորության գծերի վերհանումը
- ՆԱ-ի հետաքրքրությունների վերհանումը
- ՆԱ-ի արժեքների վերհանումը
- ՆԱ-ի դոմինանտող պահանջմունքների վերհանումը
- ՆԱ-ի ընտրության վերհանումը
- ՆԱ-ի շարժառիթների ու նպատակների վերհանումը
- ՆԱ-ի համոզմունքների վերհանումը
- ՆԱ-ի ինքնավստահությունը ու անինքնավստահությունը վկայող նշանները
- ՆԱ-ի հոգեբանական խոցելի ու թույլ կողմերի վերհանումը
- ՆԱ-ի առաջնային անհրաժեշտ կրիտերիաների վերհանումը
 
5️⃣ ՊՐԱԿՏԻԿ ՀԱՏՎԱԾ
Տեսանյութերի վերլուծություն դրված խնդիրներից ելնելով
Թվով 10-ից ավելի


📌 ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՔ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ, ԹԵ ԻՆՉՊԵՍ․
 
-Շփման ընթացքում հավաքել զրուցակցի մասին հոգեբանական առանձնահատուկ ինֆորմացիա
-Գնահատել մարդկանց հուզական վիճակը
-Վերհանել մարդկանց հոգեբանական առանձնահատկությունը
-Կազմել նպատակային անձի անհատական հոգեբանական նկարագիրը
-Կազմել անձնական գործ հոգեբանական նկարագրի վերաբերյալ
 
 
💥 Դասընթացը անցկացնում է հոգեբան-պրոֆայլեր Գրիգորի Բադալյանը:
 

Դասընթացի բովանդակություն

videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի 2-րդ հատված48 ր․ 55 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի 1-ին հատված48 ր․ 44 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 1-ին դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, դաս 22 ժ․ 1 ր․ 34 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 2-րդ դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 1-ին մաս28 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 2-րդ մաս22 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 3-րդ մաս31 ր․ 14 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի 4-րդ մաս22 ր․ 1 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 3-րդ դասի գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 1-ին մաս39 ր․ 27 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 2-րդ մաս27 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել անձի հոգեբանական նկարագիրը, 4-րդ դասի 3-րդ մաս20 ր․ 13 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագաիր, 5-րդ դաս, 1-ին մաս, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա1 ժ․ 1 ր․ 8 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագաիր, 5-րդ դաս, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․Վիզուալ հոգեդիագնոստիկա, 27-րդ դասընթաց, հույզերի ու հոգեվիճակների դիագնոստիկա, գրավոր նյութ49 ր․ 19 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 6-րդ դաս, բազային հույզերի դիագնոստիկա1 ժ․ 33 ր․ 25 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ, ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 6-րդ դաս, բազային հույզերի դիագնոստիկա, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, 1-ին մաս, նևրոտիկ անձ56 ր․ 9 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, նևրոտիկ անձ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 7-րդ դաս, 2-րդ մաս, նևրոտիկ անձ57 ր․ 36 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, 1-ին մաս, Ինքնագնահատական ու ինքնավստահություն1 ժ․ 48 ր․ 50 վ․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 8-րդ դաս, 2-րդ մաս, ինքնագնահատական և ինքնավստահություն29 ր․ 37 վ․ Սկսել
videoՊՐՈՖԱՅԼԻՆԳ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 9-րդ դաս, անձնական գործ2 ժ․ 5 ր․ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 9-րդ դաս, անձնական գործ, գրավոր նյութ Սկսել
videoՊրոֆայլինգ․ Ինչպես կազմել հոգեբանական նկարագիր, 10-րդ դաս, անձնական գործ, մոտիվացիոն համակարգի գնահատում2 ժ․ 13 ր․ 8 վ․ Սկսել
Գրիգորի Բադալյան

Գրիգորի Բադալյան

Հոգեբան, պրոֆայլեր, քոուչ

Դասավանդողի մասին

Հոգեբանության մագիստրոս, վարքի հոգեբանական վերլուծության  մասնագետ, դիպլոմավորված պրոֆայլեր, բիզնես քոուչ։

Հեղինակ է 30-ից ավելի դասընթացների և վերապատրասման ծրագրերի։

Հեղինակ է երեք ուսումնական ձեռնարկների, որոնք հայալեզու գրականության ոլորտում միակն են այս պահին։

 

Սովորել է ԵՊՀ  Հոգեբանության ամբինոում։

Անցել է հետևյալ վերապատրաստումները․

  • Քոուչինգ “International Holographic Coaching and Mentoring Federation”
  • Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորում «Ռուբեն Նաղդալյանի կենտրոն»
  • Կոգնիտիվ-վարքաբանական հոգեթերապիա  «Կիրառական հոգեբանության կենտրոն»
  • Պրոֆայլինգ “Академия Профайлинга Алексея Филатова”
  • ՄՌԿ HireNet